A Margit hidat, mint a cím is mutatja, nem először zárják le a felújítása kezdete óta, de erre a második lezárásra már én is kijutottam. Persze fényképezőgéppel...
A fő szempont természetesen a pótlóbuszok fényképezése volt. A 4-6 villamospótlók történetében nem emlékszem olyan esetre, ahol a pótlást szóló buszok látták el, emellett a 109-es busz is szólózott. A Volvo 7700A, Ikarus 280, Ikarus 435, Van Hool AG300 helyett Ikarus 260, Ikarus 412 és Ikarus 415 ablakaiba került a "Pótlóbusz" és a "109" tábla. Néhány 412 és 415 Fok-Gyemje is ki tudta írni részben vagy egészben a pótlást.
A Lánchíd az oka mindennek. Csuklós busz talán már az Ikarus 180 óta nem nagyon járt ezen a hídon. Vagy talán már régebb óta? Problémák lehetnek a Roosevelt téren, a Clark Ádám téren. Ahogy én láttam, a szólóknak sem volt egyszerű, még a midi 405 is megszenvedett az autósokkal. Az autósok... róluk lesz majd egyszer egy post, de nem lesz valami hízelgő.
Szerencsém volt.
A nappal, mert vagy jól sütött és azért lettek jók a képek, vagy nem sütött és azért. Így vagy úgy, de minden fényviszonyok közöt lehetett jó képet készíteni.
Az emberekkel, mert távol maradtak a képektől, ha meg nem, ott van a DEL gomb. Összességében talán 30 képet kellett törölni a 200-ból, ami nem rossz arány a kocsiszíni és buszgarázsi nyílt napokhoz viszonyítva.
Az autósokkal, mert a Lánchidat leszámítva a legtöbb helyen, ahol fotóztam, kevesen voltak.
Néhány kép szombatról. A többi a tárra van feltöltve.
Utolsó kommentek