Nem olyan rég a fűtés lekapcsolásán gondolkoztam.
És mi lett belőle? Még az is lehet, hogy havas lesz az idei Március 15, ami egyébként nem lenne olyan példa nélküli eset, előfordult már korábban is, legutoljára talán 2006-ban. Apropó, hó. A mostani tél volt az egyik legelbaszottabb hó szempontjából Budapesten. Jellemzően kétnapos akciókban gondolkoztak valahol odafönt.
1. nap: Leesik x cm friss hó. Gyorsan, egyszerre nagyobb mennyiség. A közlekedés akadozik, a híradók utáni időjárás-jelentés jeges apokalipszist vizionál. A nyuggerek egymás után törik össze magukat.
2. nap: Felmelegszik az idő, az előző nap leesett hó maradék nélkül elolvad. A jeges apokalipszis elmarad.
Kíváncsi leszek a holnapi napra. A gép és az objektívek már be vannak készítve.
Hó, havazás. Még Február 22-én sikerült elkapnom a fent említett első pontban szereplő kiadós havazást. Más okok miatt, de történetesen nálam volt a technika is. Vízálló gépem persze továbbra sincs, a K200D-t meg nem akartam mindenféle házi készítésű védelembe becsomagolni, úgyhogy maradt a legegyszerűbb, eszközt nem igénylő megoldás: beálltam egy fedett helyre, jelen esetben a Szépművészeti Múzeum bejárati árkádsora alá. Onnan készültek ezek a képek.
A rendszámoktól most inkább eltekintek.
Volvo 7000
Volvo 7700
Ikarus 280
(Gräf & Stift) MAN NGE 152
Ennek a MAN-nak jó lenne már kitalálni a pontos nevét. Hol csak MAN-nak, hol Gräf & Stift MAN-nak, hol meg csak Gräf & Stift-nek írják. Jó lenne már valami egységes álláspont.
Utolsó kommentek