Vigyázat, járműfotós!

Buszok, villamosok, vonatok fotózásával múlatom az időt, emellett relikviákat gyűjtök a közlekedés világából.

Még több kép

Klikk ide az Indafotós képtárhoz

Ajánló

Címkék

1074 (1) 2624 (2) 436 (2) 611 (2) 7061 (1) Agria volán (1) andrássy út (1) angyalföld (1) árpád híd (2) Balatoni út (1) batthyány tér (3) béke tér (1) bengáli (1) bérlet (19) bevv (1) bkv (60) bkv hírlap (2) blog (33) blogolás (33) bosnyák tér (2) bova (1) bszkrt (4) budafok (1) budapest (88) budapest pride (2) busz (42) buzifelvonulás (2) combino (10) corvin negyed (1) credo (4) Csáktornya park (1) csak úgy (3) deák ferenc tér (1) duna pláza (1) Eger (1) élessarok (2) elkúrtuk (10) első lépések (3) emlékek (1) ezközök (1) faü (1) fehérvári út (2) filmre fotózás (2) FLIRT (1) fogaskerekű (1) fotó (5) fotózás (3) fővám tér (1) fvv (5) ganz ics (12) gimp (10) gmic (5) gőzmozdony (2) gräf&stift nge152 (3) gül baba türbéje (1) gyermekvasút (2) határ út (1) hdr (9) hengermalom út (1) (3) hómuki (1) hősök tere (7) hűvösvölgy (2) ikarus 180 (8) ikarus 211 (1) ikarus 250 (1) ikarus 256 (3) ikarus 260 (10) ikarus 260t (3) ikarus 263 (2) ikarus 280 (12) ikarus 280t (6) ikarus 284 (1) ikarus 311 (1) ikarus 386 (1) ikarus 405 (2) ikarus 412 (4) ikarus 412t (2) ikarus 415 (6) ikarus 435 (1) ikarus 435t (1) ikarus 630 (3) indafotó (4) internet (2) izraelita temető (1) jászai mari tér (3) jegy (1) KCSV-5 (1) kcsv 7 (5) Keleti Pályaudvar (1) kispest (1) kisvasút (1) kocsiszín (4) komolytalan (5) kossuth tér (5) kosztolányi dezső tér (1) közlekedési múzeum (1) kozma utca (1) lehel tér (1) man sl223 (1) margitsziget (2) margit híd (2) menetrend (1) mercedes citaro (3) metró (1) mexikói út (1) móricz zsigmond körtér (1) moszkva tér (2) mozgásban (1) mtb82 (1) Muki (1) művészkedtem (3) nabi sirius (1) nagymező utca (1) neoplan (5) nyílt nap (2) nyugati tér (1) őrház (1) örs vezér tere (3) Photoshop (1) pótlás (3) program (1) rákospalota (1) régiségek (30) scan (1) scania (1) setra (1) solaris (4) sor ebn 10.5 (2) szabadság híd (1) szájbarágás (3) széchenyi hegy (1) széll kálmán tér (6) széna tér (2) szentlélek tér (1) szent gellért tér (1) szkt (1) tábla (3) tátra (14) terelés (8) térkép (1) teszt (4) történelem (34) trolibusz (12) troligarázs (2) tüntetés (2) tw6000 (4) uaz 543 (1) újpest (15) újság (1) újságcikk (2) ünnep (6) usgyi (1) utómunkálatok (4) uv (8) van hool ag300 (2) vár (2) városliget (2) vasút (3) videó (1) villamos (28) volánbusz (1) Volvo 7000 (1) volvo 7700 (8) volvo alfa localo (11) ziu 5 (2) ziu 9 (6) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Inpius: @szamiadri: Jaja, azóta rájöttem én is. Furcsa megoldás, de meg leget szokni. A 2.8.4-es verzióval... (2013.03.26. 22:10) Gimp 2.8.2
  • szamiadri: ha valamit el akarsz menteni akkor az exportra kell kattintanod vagy a ctrl+e vagy ctrl+shift+e bi... (2013.03.26. 22:03) Gimp 2.8.2
  • pityubá2011: Ok. Köszönöm. (2011.08.23. 09:00) Új játékszerek
  • Inpius: @pityubá2011: Annak, hogy mit adsz meg fókusztávnak, csak akkor van jelentősége, ha valamilyen EX... (2011.08.22. 18:30) Új játékszerek
  • pityubá2011: Üdv! Én is beszereztem a fenti konverter gyűrűt és ki is próbáltam az obikat. Rögtön két problémá... (2011.08.22. 16:51) Új játékszerek
  • Utolsó 20

Ennyi volt

2012.06.20. 20:09 | Inpius | komment

A BKV már múlt idő.

Néztem a híradót. Nem akartam elhinni. Persze, olvastam már hasonlót, akkor sem foglalkoztam vele. Kacsa, mi lenne más. De aztán máshol is lehozták a hírt, úgyhogy körbenéztem a neten. Megdöbbentem. 

Szétválaszthatják a BKV-t, miután a Fővárosi Közgyűlés elfogadta az erről szóló javaslatot szerdán. A koncepció szerint vagy kiválik a buszágazat a BKV-ból, vagy két új társaság jön létre, a BKV pedig megszűnik.

Forrás: index

Akkor tehát igaz. Valami hasonlót hozott le a kuruc, az origó, a hír24 és a többiek is. Ennyi volt? Úgy néz ki, ennyi. 

Eszembe jut valami a múltból. Valamikor régen az NDK ünnepelte a 40. születésnapját hatalmas csinnadrattával, mintha valahol érezte volna, hogy a 50.-et már nem éri meg. 40 jahre DDR, állt mindenfelé a zászlókon.  

2008-ban a BKV is nagyon ünnepelte a 40. születésnapját. 40 éves a BKV, állt a plakátokon, szórólapokon. Valahol talán még meg is van egy. Rendezvények is voltak, nem egyen közülük magam is részt vettem, fotóztam is. Nem gondoltam, volna, hogy a cég az NDK-hoz hasonlóan nem tölti be az 50. évét. 

Mi lesz később? 

A BKV szétválasztásának oka, hogy a főváros vezetésének tervei szerint a buszközlekedés egy részét magánvállalkozókkal kötött szerződésekkel oldanák meg. Erre azért van szükség, mert a BKV buszállománya rendkívül elöregedett, új buszok vásárlására nincs pénz, és a korábbi alvállalkozók szerződései is lejártak. A terv szerint egyes vonalakat vállalkozóknak adnának ki, ami a BKK reményei szerint nem, vagy csak kevéssel kerülne sokkal többe, mint ha a BKV maga próbálja üzemképes állapotban tartani a járműállományt.

Forrás: origo

Borítékolom: Ennek orbitális káosz lesz a vége.

Az egy dolog, hogy semmi sem konkrét, mindenhol csak az áll, hogy "remények szerint", "tervek szerint". Semmi nincs kész, csak tervek és (homályos) elképzelések. Az egy másik dolog, hogy a több különálló cég már a múltban is bizonyította: nem túl jó ötlet. Lesz megint FAÜ, FVV, BHÉV(lehet, nem ezen a néven fog futni)? Korábban is volt, nem vált be, pedig akkor az országnak és a Fővárosnak is sokkal jobbak volt az anyagi helyzete. Most feltétlenül erre volt szükség? 

Hogy léphet bele valaki kétszer ugyanabba a szarba? 

Címkék: blog blogolás

süti beállítások módosítása