A sok Ikarus 180-ról szóló post mellett erről meg is feledkeztem.
Sajnos csak félsikert hozott számomra a Credo kettős busztesztje, csak a csuklós Credo Citadell 19-et sikerült lencsevégre kapni, szóló társát a Citadell 12-t nem. Vagy az eső esett, vagy dolgoztam, egyszerűen nem tudtam kimenni, úgyhogy a szóló busz részemről megörökítetlen maradt. A csuklóst is csak egyetlen nap sikerült kimenni lefotózni, mégpedig 06.09.-én.
Reménykedtem, hogy megúszom felhőszakadás, jégeső nélkül. Ez sikerült is, de a fotósfelhők engem is bosszantottak. (Ugye ismerős? Aprócska kis felhőfoszlány, ami csak addig van a nap előtt tönkretéve a fényeket, amíg a téma, jelen esetben a busz, el nem megy. Amint ez megtörténik, a fotósfelhő eltakarodik a nap elől.)
Credo Citadell a Róbert Károly körútnál. Munkában a fotósfelhő.
A busz és a felhő is továbbállt, én pedig csendben anyáztam. Lementem a 32-es megállójába. Itt találkoztam egy szintén fotós kollégával, aki megemlítette, hogy a busz egy időre félreáll az Örs vezér téren a műszaki tárolóba és ezen a helyszínen kényelmesen körbe is lehet fényképezni. Nem vagyok ismerős a környéken, úgyhogy elhittem neki, hogy tényleg úgy fog történni. Így is lett, sőt, még a műszaki tárolóba beballagó civilek mi több, fényképezőgéppel felszerelkezett civilek láttán sem szóltak semmit a máskor ilyesmi láttán nagyon morcos sofőrök.
Credo Citadell a műszaki tárolóban. Kilóg a sorból
A Credo sofőrje, akinek így utólag is köszönet, látva, hogy a busz nem a legideálisabb helyen van a fényképezéshez, kitolatott a félárnyékból, két busz közül és a sor szélére állt. Így ajtós oldalból is lehetett fotózni.
A vezető munakhelye
Buszbelső
Innen a busz kiállt az indulási helyre. A nap állása, vagy inkább a busz állása itt is jó volt.
Problémák azért akadtak, például egy részeg hajléktalan, ami beállt pózolni a busz elé. Förtelmes, undorító szagát méterekkel arrébb is éreztük. Természetesen néhány megálló erejéig velünk utazott.
Részeg csöves. Valami belement a képbe.
Kényelmes volt az utazás az Árpád hídig. A busz motorja csendes, az ülések kényelmesek, de sajnos plüssborításuk van. A rugózás jó. Az ajtózáró pittyegőt éppen, hogy csak hallani lehetett. A kijelzők fotózhatatlanok.
Az árpád hídi megálló sajnos ebben az órában ellenfényes, a busz háta fotózható jól.
A busz belseje egyébként tájékoztató matricákkal volt teleragasztva, némelyik pesti szemmel nézve eléggé szokatlan, a legutolsó pedig nem alacsonypadlós buszra való.
Van wifi. Egy buszra létfontosságú
A szokásos BKV-tájékoztató.
Vészkijárat. Ennél egyszerűbb nem is lehetne.
Ajtónyitó gomb. Nem matrica
Ne támaszkodj az ajtónak, és ne utazz a lépcsőn. Elnézést, hol?
Sajnos a szóló Citadell nem sikerült. Ezekkel a buszokkal nincs nagy szerencsém. Az eddig itt járt 8 teszt Credoból 3-ról sikerült képet lőni. Nem túl jó arány.
Utolsó kommentek