A megfejtés az elmúlt hónapok eseményeinek ismeretében borítékolható.
Természetesen lezárás és terelés. Most éppen a T-mobile Kapcsolat koncert miatt.
A Kapcsolat koncertek szervezője régebben a Westel, manapság a T-Mobile, 1997 óta rendezi ezeket a programokat. A Kapcsolat koncert lényege: 06-30-as előhívószám, tehát június 30.-i koncert, vagy ha nem pontosan június 30, akkor a hozzá legközelebb eső hétvége. Eddig talán kétszer sikerült a Június 30.-i dátum, 2002-ben és 2007-ben. A koncertek százezer körüli embert vonzanak, ráadásul ingyenesek. A helyszín hagyományosan az Ötvenhatosok tere. A zene jellemzően populáris.
A koncerthelyszínnek még a környékére sem mentem ki, Kesháról, elnézést, helyesebben Ke$háról bevallom őszintén nem is hallottam korábban. A plakátokról tudtam meg azt is hogy egyáltalán létezik és kis internetes keresgélés (gugli) után nem is bánom, hogy nem tudtam róla ezt megelőzően.
Szóval a terelés meg a buszok.
A megállókba kirakott tájékoztatók ígértek némi érdekességet. Kezdve a már hagyományosnak mondható városligeti 30-as és 30A tereléssel, folytatva a szintén megszokottnak mondható Hungária körútra kizavart 20E-vel, és egy újdonsággal, a 70-74-79-es összemixelt pótlóbusszal. Nekem legalábbis nem rémlik az utolsóhoz hasonló pótlás, ha ez nem így van, szóljon valaki. Volt még szedőátpakolásos trolikanyar a Dózsa György út-Állatkerti út sarkán, kihelyezett ideiglenes megálló ettől a saroktól 20 méterre. Mindez megfejelve az előző postban kitárgyalt Ikarus 180-al, de arról most nem ejtek több szót.
Egyik kihelyezett tájékoztató
Másik kihelyezett tájékoztató
A koncert ingyenessége miatt természetesen hatalmas volt a tömeg. Embermentes képet készíteni nem nagyon lehetett, ráadásul a Nap állása sem volt a legjobb. Úgy döntöttem, hogy nem a Szokásos Állatkerti út-Ajtósi Dürer sor helyszíneket derítem fel, inkább feljebb megyek az Erzsébet Királyné útjához. Főleg, mert a 70-74-79-es pótlást onnan érdemes fotózni.
BPI-302 a 70-74-79-es pótláson az Erzsébet királyné útjánál
Szintén BPO-074, csak más nézetből.
BPI-667 ugyanott. Figyelemre méltóak az eltérő táblák.
Felbukkantak a terelt 20E-k is. Korábban itt még nem fotóztam őket, de a képek alapján érdemes lesz visszatérni ide a következő terelés alkalmával. Szép hely, de leginkább nagylátószöggel.
FKU-934 (Szandra) az Erzsébet Királyné útjánál
Innen mentem egy kicsit feljebb, az Állatkerti körútra, a Vidámpark mellé trolit és terelt 30-30A-t fotózni. Itt se jártam még korábban, a helyszínben kellemesen csalódtam. Ide viszont telét kell hozni. A hétvége miatt nagyobb volt a típusválaszték, Ikarus 260 és Volvo Alfa Localo is felbukkant.
BPO-806 az Állatkerti körúton. Nagylátóval nem az igazi.
Innen mentem tovább az Állatkerti körúton rá az Állatkerti útra ( közben puskázok a térképről ) a klasszikus fotóhelyre. A délután miatt viszont az Állatkert felől érkező buszokat lehetett jól fotózni.
Ikarus 280T az Állatkerti úton.
Érdekes helyen van a 216 szedője. Azt a vezetéket a 72-es troli szokta használni. A vezető vagy egy külső BKV-alkalmazott a megállóban rakja át a szedőket a megfelelő vezetékre.
Fotózás után elnéztem a Hősök terére is, ahol kezdett már sűrűsödni a tömeg. Nem nagyon volt dolgom velük, ennek a bizonyos Ke$hánsk a zenéje pedig nem tetszett, így csak egy képet lőttem kapásból és messziről.
Ott lesz majd a koncert, messzebb.
A legfurcsább figurák azok a kínaiak voltak kb 200-an, akik velem nagyjából egyidőben értek ki a térre, csak ők az Andrássy út felől. Kínai és magyar zászlókat lengettek, felálltak a járdán, majd összetekerték a zászlókat és elmentek. Valószínűleg Ven Csia-pao magyarországi látogatása miatt jöhettek ki, de ez csak feltételezés. A róluk készült képpel zárom ezt a postot.
Ez nekem kínai.
Utolsó kommentek