Múzeumba illő járművek a múzeum parkolójában. Az Ikarus 180-ról készült postsorozat utolsó része következik kis meglepetéssel.
Habár a busz másnap még elment másodszor is a Hűvösvölgybe és harmadszor is a Batthyány térre, nem mentem utána. Részben technikai problémáim adódtak, de közelebb jár az igazsághoz, ha azt írom, hogy egyszerűen lusta voltam kimenni megint ugyanoda. Ha a Bosnyák térről lett volna szó, vagy, mint ebben a postban a Közlekedési Múzeumról, ahová nem első alkalommal tudtam kimenni, mert éppen be voltam osztva dolgozni, máshogy alakul a történet, de így...
Reggel is munkával kezdtem a napot, így a újpesti fotózás elmaradt. Ismerve az ottani állapotokat és látva mások ott készült képeit, nem is volt kár érte. Miután lezongoráztam a műszakot, körbenéztem terelések ügyében a Hősök terén (Emlékszünk még a Kapcsolat-koncertre? Na az lesz a következő post) kiballagtam a múzeumhoz, ahol is gyönyörűen irányba állítva orral a nap felé állt a parkolóban az Ikarus 180. Nem lehetett betelni a látvánnyal. A telefonhuszárok némi verbális erőszak hatására befejezték a bohóckodást és előkerültek a fényképezőgépek. A busz körül álló fotósok szinte minden vágyukat kiélhették, később láttam a neten, hogy még egy panorámaképet is összehoztak. Csak azt sajnáltam, hogy a régi NDK objektíveket otthon hagytam. Következzenek a képek:
Ikarus 180 a Közlekedési múzeumnál. Nagylátószöggel
Állóképen
Azt hittem, itt a vége. Kikapcsoltam a gépet, elindultam a terelt buszokat fényképezni, amikor is előkerült az Ikarus 630 cabrio és szépen beállt a parkolóban álló Ikarus 180 mögé. Sokáig nem maradt ott, a turisták felvétele után ment is az útjára, de kb 1 percig megállt az Ikarus 180 mellett a fotósok legnagyobb örömére. Ezúton is köszönet a 630 vezérének.
Itt a vége. Ez a post lett az Ikarus 180-ról szóló hosszú mondat végén a pont. Két dolgot sajnálok csak. Az egyik, hogy lemaradtam a Bosnyák térről, az egyik Batthyány téri kiruccanás helyett nyugodtan lehetett volna egy Bosnyák téri. A másik, hogy nincs esti kép a buszról. Jó lett volna legalább egy alkalommal sötétben is kivinni valahová.
Ja és még: Az összes Ikarus 180-ról és 630 Cabrioról készült kép felkerült az Indafotóra a megfelelő albumba. Jó nézegetést.
Utolsó kommentek