Így megy ez az utóbbi időben a Hősök Tere környékén.
2011.04.10.-én rendezték meg a 26. T-home városvédő Vivicittá futást. Kicsiny hazánkban 1986 óta létezik ilyen, persze csak a Vivicittá az állandó, a támogatók cserélődnek. Az első három futásnak volt külön támogatója, de utána volt már Vivicittá Kontrax, Vivicittá Garancia, Matáv Vivicittá, később pedig mind a mai napig T-home Vivicittá.
Lehetett volna 3.5km-t, 6.5km-t és 11.2km-t futni, valahogy nem éreztem magamban harci kedvet egyikhez sem. Volt egy 600m-s táv is, csak az a családi futás lett volna. Ráadásul gimnazista korom óta nem nagyon futottam, annak meg már lassan 10 éve.
A nyúlcipő otthon maradt, helyette inkább a fotós táskát vettem magamhoz, amikor is elindultam a Hősök tere felé. Mivel az ország számos részéről érkeztek futók az eseményre, bíztam benne, hogy a terelt járműveken kívül is akad számomra látnivaló.
Szombatra-vasárnapra program. Indíték.
Most vettem csak észre, hogy bokeh is van a képen. Eddig még nem csinált ilyet. Nahát.
Neoplan N116 a Dózsa György úton.
Tetszenek a régebbi Neoplanok szögletes lámpái, az újak kis kör lámpácskái nagyon ázsiai beütésűek.
Volvo-Ikarus együttállás. Hány Ikarus van a képen?
Ez az együttállás a képen éppen, hogy látható harmadik Ikarusnak köszönhető. Beállt a BKV-megállóba, hogy az utasait lerakja, a BKV-s Volvo7700A pedig előtte, az Ikarus 280 pedig mögötte állt meg hasonló céllal. A piros lámpa a zebra előtt mindkettőt megfogta.
De ki is volt ez a harmadik Ikarus?
Ikarus 256. Classic homlokfal.
Íme a fehér Ikarus 256 a classic homlokával, egyedül. Ha már Szóba került a Volvo 7700A, nem csak BKV-s járt erre aznap.
Volvo 7700A a Dózsa György úton. Ez is Volvo, csak kicsit más.
Az, hogy a Volánbusz Volvoja mit keresett itt, nem tudom. Utasokat nem hozott, ugyanis üres volt. Maga a gép már első látásra eltér a BKV-s társaitól, a színén, a homlokfalon, az ajtókiosztásán túl a motor, a légkondi is eltér. Azok a csodálatos lámpák pedig...
Ikarus 386 a Dózsa György úton. Más név, más cég.
Ez az Ikarus 386 korábban a Bács Volánt erősítette és a CNR-178 volt a rendszáma. Most magánkézben van.
Ikarus 280 az Ajtósi Dürer soron. Ritka látvány.
Mire a buszok a rátértek terelőútvonalra, a nap állása miatt már csak az Ajtósi Dürer Sor- Dózsa György út sarkán tudtam fotózni. A nagy szél kétszer is levitte a sapkát a fejemről. A buszvezetők és a közelben lévő két rendőr jót röhögtek rajtam.
Solaris az Ajtósi Dürer soron. Nem mindegyik Solaris ment erre.
Volt Solaris, amelyik a többek vonalán járt és a Vivicittás futók kerülgethették, volt, aki erre ment. A haladási sebesség egyik esetben sem volt magas.
Ez a Volvo 7700A nem érinti a Hősök terét.
Ez a Volvo 7700A elkerüli a Hősök terét.
Ebből is az látszik, hogy a kijezők programozása nem egységes.
Utolsó kommentek