Szentendre helyett Újpest, Ikarus 620 és 630 Cabrio helyett 260, 280, Volvo és egy kis Tátra.
Így Jártam. Nem kevertem össze a térképet, nem indultam rossz irányba. Egyszerűen hívott a munka, be kellett menni dolgozni. Műszakom letöltése után semmi értelmét nem láttam kimenni Szentendrére, de egy kis fotózás a délután hátralévő részében csakazértis belefért. Az időjárás is kegyes volt hozzám, a nap csak néha bújt egy felhő mögé, szerencsére legtöbbször két busz között. Néhány buszos anyázott, az autósok traffipaxosnak néztek, a járókelők hülyének. A rendőrök ügyet sem vetettek rám. Habár alig másfél órát voltam kint és csak 25 képet készítettem, eredményesnek jellemezném a napot. Több, eddig ritkán fotózott buszról készítettem képet, a BPO-148-ról pedig ez az első saját képem.
Ikarus 260 Angyalföld kocsiszínnél. Kis győzelem.
Ikarus 280 ugyanott. Bolygóajtós.
Volvo 7700 is ugyanott. 2005 óta Enikő.
Miért is Angyalföld-kocsiszín, ha Újpesten van? Az egykori Újpesti kocsiszín, mint a mesében, Angyalföldön állt. Vagyis ott áll most is, csak már nem villamos-kocsiszín.
Tátra a Pozsonyi úton. Egy sárga áll, egy sárga megy.
Új fotóhelyet is találtam. A Pozsonyi és a Tél utca sarkán egy járda melletti virágágyás peremére felállva remekül lehet fényképezni a kiforduló 20E-ket a vezérek legnagyobb örömére.
Ditta fordul rá a Pozsonyi útra. 49 kolléganője van.
Szintén Ditta. Gyors és nagydarab.
Bárki bármit mond, nekem tetszenek ezek a nevesített gépek. Lassan, de biztosan gyűlnek a képek egy postsorozathoz ezekkel a buszokkal kapcsolatban. Hamarosan...
Utolsó kommentek