Vigyázat, járműfotós!

Buszok, villamosok, vonatok fotózásával múlatom az időt, emellett relikviákat gyűjtök a közlekedés világából.

Még több kép

Klikk ide az Indafotós képtárhoz

Ajánló

Címkék

1074 (1) 2624 (2) 436 (2) 611 (2) 7061 (1) Agria volán (1) andrássy út (1) angyalföld (1) árpád híd (2) Balatoni út (1) batthyány tér (3) béke tér (1) bengáli (1) bérlet (19) bevv (1) bkv (60) bkv hírlap (2) blog (33) blogolás (33) bosnyák tér (2) bova (1) bszkrt (4) budafok (1) budapest (88) budapest pride (2) busz (42) buzifelvonulás (2) combino (10) corvin negyed (1) credo (4) Csáktornya park (1) csak úgy (3) deák ferenc tér (1) duna pláza (1) Eger (1) élessarok (2) elkúrtuk (10) első lépések (3) emlékek (1) ezközök (1) faü (1) fehérvári út (2) filmre fotózás (2) FLIRT (1) fogaskerekű (1) fotó (5) fotózás (3) fővám tér (1) fvv (5) ganz ics (12) gimp (10) gmic (5) gőzmozdony (2) gräf&stift nge152 (3) gül baba türbéje (1) gyermekvasút (2) határ út (1) hdr (9) hengermalom út (1) (3) hómuki (1) hősök tere (7) hűvösvölgy (2) ikarus 180 (8) ikarus 211 (1) ikarus 250 (1) ikarus 256 (3) ikarus 260 (10) ikarus 260t (3) ikarus 263 (2) ikarus 280 (12) ikarus 280t (6) ikarus 284 (1) ikarus 311 (1) ikarus 386 (1) ikarus 405 (2) ikarus 412 (4) ikarus 412t (2) ikarus 415 (6) ikarus 435 (1) ikarus 435t (1) ikarus 630 (3) indafotó (4) internet (2) izraelita temető (1) jászai mari tér (3) jegy (1) KCSV-5 (1) kcsv 7 (5) Keleti Pályaudvar (1) kispest (1) kisvasút (1) kocsiszín (4) komolytalan (5) kossuth tér (5) kosztolányi dezső tér (1) közlekedési múzeum (1) kozma utca (1) lehel tér (1) man sl223 (1) margitsziget (2) margit híd (2) menetrend (1) mercedes citaro (3) metró (1) mexikói út (1) móricz zsigmond körtér (1) moszkva tér (2) mozgásban (1) mtb82 (1) Muki (1) művészkedtem (3) nabi sirius (1) nagymező utca (1) neoplan (5) nyílt nap (2) nyugati tér (1) őrház (1) örs vezér tere (3) Photoshop (1) pótlás (3) program (1) rákospalota (1) régiségek (30) scan (1) scania (1) setra (1) solaris (4) sor ebn 10.5 (2) szabadság híd (1) szájbarágás (3) széchenyi hegy (1) széll kálmán tér (6) széna tér (2) szentlélek tér (1) szent gellért tér (1) szkt (1) tábla (3) tátra (14) terelés (8) térkép (1) teszt (4) történelem (34) trolibusz (12) troligarázs (2) tüntetés (2) tw6000 (4) uaz 543 (1) újpest (15) újság (1) újságcikk (2) ünnep (6) usgyi (1) utómunkálatok (4) uv (8) van hool ag300 (2) vár (2) városliget (2) vasút (3) videó (1) villamos (28) volánbusz (1) Volvo 7000 (1) volvo 7700 (8) volvo alfa localo (11) ziu 5 (2) ziu 9 (6) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Inpius: @szamiadri: Jaja, azóta rájöttem én is. Furcsa megoldás, de meg leget szokni. A 2.8.4-es verzióval... (2013.03.26. 22:10) Gimp 2.8.2
  • szamiadri: ha valamit el akarsz menteni akkor az exportra kell kattintanod vagy a ctrl+e vagy ctrl+shift+e bi... (2013.03.26. 22:03) Gimp 2.8.2
  • pityubá2011: Ok. Köszönöm. (2011.08.23. 09:00) Új játékszerek
  • Inpius: @pityubá2011: Annak, hogy mit adsz meg fókusztávnak, csak akkor van jelentősége, ha valamilyen EX... (2011.08.22. 18:30) Új játékszerek
  • pityubá2011: Üdv! Én is beszereztem a fenti konverter gyűrűt és ki is próbáltam az obikat. Rögtön két problémá... (2011.08.22. 16:51) Új játékszerek
  • Utolsó 20

Egy nappal ünnep előtt

2011.03.31. 08:32 | Inpius | 1 komment

Március 14.-én ismételten rászabadultam a városra. Margit híd, Moszkva tér, Vár.

Semmi különösebb okom nem volt aznap kimenni , hacsak az nem, hogy meg kellett keresni a Várban a Fortuna közt, a másnapi ünnepi 16-k ideiglenes végállomását. Addig azt se tudtam, hogy van ilyen a Várban.Nos, létezik, de elöljáróban elég róla annyi, hogy még a nem túl méretes Ik405 is megszenvedett vele.
Aznap a Vár volt az utolsó hely, ahová eljutottam. Ugyan két pont között a legrövidebb út az egyenes, de a kerülő néha sokkal érdekesebb. Újpestről rögtön föl a Várba? Ugyan már.
Ott van a továbbra is épülő és szépülő Margit híd rajta a Combinokkal. A középre áthelyezett oszlopok új lehetőségeket ígérnek és új kihívásokat támasztanak, de a végeredmény a legtöbb esetben egy hangulatos kép buszról, villamosról egyaránt. Ami meg nem ilyen, arra ott a del gomb. Azt hiszem, ha elkészül a margitszigeti megálló, és a híd két oldalán a lámpák is állni fognak, érdemes lesz kijönni ide éjszaka is. Májustól úgyis lesz éjszakai 6-os. Vagy talán helyesebb, hogy 1989 után újra lesz éjszakai 6-os? Emiatt természetesen megszűnik a 906-os busz.

 Combino a Margit hídon. Melyik lesz tartósabb?

Szintén Combino a Margit hídon. Sok a befejezetlen építkezés.

Nem a Moszkva téren szálltam le, hanem egy megállóval hamarabb, a Széna téren. Mi szükség erre a megállóra? A villamos majdnem hosszabb, mint a két megálló közötti távolság. A plázába járók miatt lenne fontos? Egyetlen előnye, hogy szép együttállásos képeket lehet onnan készíteni, de a menetidőnek biztosan nem tesz jót.

               Széna tér. Mi haszna?

A végállomás vajon meddig lesz Moszkva tér? Szinte akkora divat lett az átnevezés, mint a gengszter rendszerváltás idején volt. Persze értem én, hogy mi a baj Moszkvával, meg az onnan 1945-1989 között áramló ideológiával, de ezért nem a település a felelős. Ez az egyik. A másik: Attól, hogy átneveznek valamit, pl a Moszkva teret Széll Kálmán térre, nem változik semmi, max. a rendőrök lesznek az elején kicsit tanácstalanok, ha balhé miatt oda hívják őket. A színes város csoport kifestette ugyan a teret ( be is vitték őket a kapitányságra ), de ettől még ugyanúgy terjeng a bűz, kupacokban áll a szar, a hugy, minden tele van hajléktalannal, szórólapossal, kéregetővel, koldussal, vallási fanatikusokkal, c...izé szúrófegyverrel rendelkező szotyolázó személlyel. Az embernek néha kifordul a bele, ha a meleg nyári hónapokban megcsapja az orrát a Moszkva tér "illata".

Ezen felül ugyanúgy van itt 20 éve nem működő jelző, használaton kívüli vágányszakasz, félig kiszedett vágány, 5 és 10 km/h-s lassújel, mindennapi balesetveszély, a buszmegállókban mind fent, mind lent hatalmas olajsár foltok.

Először mondjuk érdemes lenne ezeket megszüntetni, a teret rendbe tenni, a villamospályát átépíteni, száműzni a kockakövet, a kátyúkat. Ha ez megvan, na akkor és csak akkor új nevet adni a térnek. Akkor már van értelme, addig meg nincs. Én személy szerint bízok a minél hamarabbi megújulásban.

Moszkva tér. Meddig? /klikk a képre a nagyobb mérethez/

Innen indultam tovább a Várba. A távolság nem túl nagy, csak kicsit meredek. Újpesten nincsenek ekkora szintkülönbségek. Nem jártam fenn túl sokszor, egyszer még 2008-ban az S91 tesztelésekor és egyszer 2010 közepén "családi" program keretében. ( az idézőjel indokolt, a család létszáma rajtam kívül egy fő ). Szóval nem vagyok túl gyakori látogató. Elsődleges célom volt az Ikarus 405-k fotózása, az ugyan még nem világos, hogy mikor cserélik őket, de a még kint futó példányokról legalább egy képet szeretnék készíteni.

          Ikarus 405 a Várban. Napjaik meg vannak számlálva?

Megpróbálkoztam egy nem járműves képpel is. Ez lett belőle. Nem rossz, csak művészi, bármit is jelentsen ez, meg fekete-fehér is.

     Nem leszek jó művész. Maradok a járműveknél.

 

Címkék: budapest bkv busz combino vár tátra villamos moszkva tér ikarus 405

süti beállítások módosítása