Avagy mit érdemel a lusta és balfasz blogger?
Akárhogy is nézem, a NABI Sirius nem tegnap járt itt, ezeket a képeket még 02.10.-én készítettem. Miért csak most rakom fel őket, mikor a már hírértéke erősen megközelíti a nullát és a legtöbben még a létezését is elfelejtették? Több oka is van annak...
Egyik ok a saját lustaságom. Nem tagadom, erősen Pató Pál urasra vettem a figurát, úgy voltam, hogy "ráérek arra még". Elmentem fotózni, lomtalanításra körbenézegetni, makettet is raktam össze. A blogra majd holnap kerül valami, de ma nem. Csak holnap. Amikor rászántam magam, na akkor itt az ideje, nem holnap, hanem még a mai napon, na akkor megint beütött valami műszaki hiba.
A másik ok egy műszaki hiba némi pénzhiánnyal társítva. Ne szépítsük a dolgokat. Az év elején vett új gépem bizony teszkós. Ennek megfelelő a minősége is járkálhattam a szervizbe vele, mint a bumeráng egészen addig, amíg meg nem szűnt a szerviz. Annyit költöttem már erre a gépre, amennyiből rendes boltban is megvehettem volna egy hasonlót, de jóval kevesebb bosszúsággal megáldva. Az ember persze utólag nagyon okos tud lenni. Szóval hibás gépemet életre pofozni és egy-két aprósággal kibővíteni már csak pénz kérdése volt, arra meg várni kellett fizetésig. Számomra ez volt a büntetés: a tudat, hogy abból a pénzből amit a teszkós fémkupacra költöttem, már kijött volna egy rendes gép is. Egy özönvíz előtti P.III-as szerkezetet próbálok életre kelteni ( minimális sikerrel ), ahelyett, hogy az új gépemet használnám, mert egy pár ezrest spórolni akartam.
Miután minden rossznak vége szakadt, kicsit elgondolkodtam. Egy hónap szünet alatt bőven volt rá lehetőségem. Van ugye a blog. Írtam rá eddig 33 postot, ez lesz a 34. a 33 postból eddig összesen 8 foglalkozik az eredeti témával, vagyis a járműfotózással, a többi a jegyek-bérletek, meg az egyéb régiségek illetve a kezdeti botladozásaim. Nem is a postok számával van bajom, hanem az arányokkal. Eredetileg úgy terveztem, fordítva lesz, csak ugye könnyebb a szkennert felpörgetni, mint kimenni fényképezni. A lustaság... Közben pedig zajlik egy másik buszteszt, amiről egyetlen képet sem készítettem, miközben 1995-ig beszkenneltem a bérleteket.
Na, ezen fogok egy változtatni. Több képes beszámoló, kevesebb töltelékanyag, ez utóbbi főleg rossz idő, rossz munkabeosztás és betegség esetére. Ja, és legalább heti 2 post. Nem jövő héttől kezdve, hanem innentől. Azt nem ígérem, hogy mindig ugyanazokon a napokon, mert dolgozni is járok. Irreálisan sok postot sem ígérek, mert ez nem egy ilyen blog, semmi értelme nem lenne képeket lopkodni másoktól és azokat ide rakosgatni. Meg akkor minek vettem meg a fényképezőgépet? Az ide feltöltött képek 100%-át én készítem, irreális lenne pl.napi 5 postot ígérni, úgysem fog sikerülni.
Szóval a NABI Sirius. Ezzel a busszal volt már dolgom korábban, de az nem sikerült túl jól. Írtam már erről, nem hozom fel újra a témát.
Másodjára már jobban felkészültem.
A busz 2011.01.31 - 2011.02.13 között járt Budapesten. A második héten tudtam kimenni lefotózni, amikor a 178/178A vonalon járt.
Szemből és közelről.
Lehetett volna villogni a képekkel a facebookon, egy a buszon talált propaganda szerint, de mivel nem regisztráltam fel oda, erre nem került sor.
Nem kerül fel a facebookra. Mégis létezik.
A busz festése szerintem inkább villamosra hasonlít, mint buszra. Hangsúlyozom, szerintem. A homlokfala olyan, mint egy pajzs, a reimsi villamosokra emlékeztetnek.
Az Erzsébet híd pesti hídfőjénél. Melyik a jobb terepjáró?
Készítettem egy HDR-t is. Manapság úgyis divatja van.
Dinamikus és divatos. Sz@rból várat?
Azért, hogy ne csak a Nabiról szóljon a post, zárásként itt egy kép az egyik ex-debreceni 263-ról is.
Debrecenből Budapestre. Oroszország volt a cél.
Utolsó kommentek