Vigyázat, járműfotós!

Buszok, villamosok, vonatok fotózásával múlatom az időt, emellett relikviákat gyűjtök a közlekedés világából.

Még több kép

Klikk ide az Indafotós képtárhoz

Ajánló

Címkék

1074 (1) 2624 (2) 436 (2) 611 (2) 7061 (1) Agria volán (1) andrássy út (1) angyalföld (1) árpád híd (2) Balatoni út (1) batthyány tér (3) béke tér (1) bengáli (1) bérlet (19) bevv (1) bkv (60) bkv hírlap (2) blog (33) blogolás (33) bosnyák tér (2) bova (1) bszkrt (4) budafok (1) budapest (88) budapest pride (2) busz (42) buzifelvonulás (2) combino (10) corvin negyed (1) credo (4) Csáktornya park (1) csak úgy (3) deák ferenc tér (1) duna pláza (1) Eger (1) élessarok (2) elkúrtuk (10) első lépések (3) emlékek (1) ezközök (1) faü (1) fehérvári út (2) filmre fotózás (2) FLIRT (1) fogaskerekű (1) fotó (5) fotózás (3) fővám tér (1) fvv (5) ganz ics (12) gimp (10) gmic (5) gőzmozdony (2) gräf&stift nge152 (3) gül baba türbéje (1) gyermekvasút (2) határ út (1) hdr (9) hengermalom út (1) (3) hómuki (1) hősök tere (7) hűvösvölgy (2) ikarus 180 (8) ikarus 211 (1) ikarus 250 (1) ikarus 256 (3) ikarus 260 (10) ikarus 260t (3) ikarus 263 (2) ikarus 280 (12) ikarus 280t (6) ikarus 284 (1) ikarus 311 (1) ikarus 386 (1) ikarus 405 (2) ikarus 412 (4) ikarus 412t (2) ikarus 415 (6) ikarus 435 (1) ikarus 435t (1) ikarus 630 (3) indafotó (4) internet (2) izraelita temető (1) jászai mari tér (3) jegy (1) KCSV-5 (1) kcsv 7 (5) Keleti Pályaudvar (1) kispest (1) kisvasút (1) kocsiszín (4) komolytalan (5) kossuth tér (5) kosztolányi dezső tér (1) közlekedési múzeum (1) kozma utca (1) lehel tér (1) man sl223 (1) margitsziget (2) margit híd (2) menetrend (1) mercedes citaro (3) metró (1) mexikói út (1) móricz zsigmond körtér (1) moszkva tér (2) mozgásban (1) mtb82 (1) Muki (1) művészkedtem (3) nabi sirius (1) nagymező utca (1) neoplan (5) nyílt nap (2) nyugati tér (1) őrház (1) örs vezér tere (3) Photoshop (1) pótlás (3) program (1) rákospalota (1) régiségek (30) scan (1) scania (1) setra (1) solaris (4) sor ebn 10.5 (2) szabadság híd (1) szájbarágás (3) széchenyi hegy (1) széll kálmán tér (6) széna tér (2) szentlélek tér (1) szent gellért tér (1) szkt (1) tábla (3) tátra (14) terelés (8) térkép (1) teszt (4) történelem (34) trolibusz (12) troligarázs (2) tüntetés (2) tw6000 (4) uaz 543 (1) újpest (15) újság (1) újságcikk (2) ünnep (6) usgyi (1) utómunkálatok (4) uv (8) van hool ag300 (2) vár (2) városliget (2) vasút (3) videó (1) villamos (28) volánbusz (1) Volvo 7000 (1) volvo 7700 (8) volvo alfa localo (11) ziu 5 (2) ziu 9 (6) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Inpius: @szamiadri: Jaja, azóta rájöttem én is. Furcsa megoldás, de meg leget szokni. A 2.8.4-es verzióval... (2013.03.26. 22:10) Gimp 2.8.2
  • szamiadri: ha valamit el akarsz menteni akkor az exportra kell kattintanod vagy a ctrl+e vagy ctrl+shift+e bi... (2013.03.26. 22:03) Gimp 2.8.2
  • pityubá2011: Ok. Köszönöm. (2011.08.23. 09:00) Új játékszerek
  • Inpius: @pityubá2011: Annak, hogy mit adsz meg fókusztávnak, csak akkor van jelentősége, ha valamilyen EX... (2011.08.22. 18:30) Új játékszerek
  • pityubá2011: Üdv! Én is beszereztem a fenti konverter gyűrűt és ki is próbáltam az obikat. Rögtön két problémá... (2011.08.22. 16:51) Új játékszerek
  • Utolsó 20

Új év, új gép, új kezdet

2011.01.01. 09:54 | Inpius | komment

A szokásos tiszteletköröket lefutva: Utólag is mindenkinek kellemes karácsonyt és boldog új évet. Egy ideig nem volt post, ennek is megvan a maga oka.

Nem tűntem el, nem hagyom abba az írást sem, a fotózást meg végképp nem.

Történt még Decenber 9.-én, hogy a 2006 eleje óta meglévő minden tekintetben elavult, hangos, zörgő, agyonhasznált számítógépem megszűnt működni. Béke poraira. Gép nélkül viszont nem lehet ide postot írni.

December 15.-én az addig hűséges Pentax K200D is úgy döntött, az én tásaságom helyett inkább a szerelőkét élvezné. Meg voltam lőve. Az írást valahogy csak meg tudtam volna oldani máshogy( pl egy internet kávézóból ), de fénykép nélkül halott az ügy. A Pentax meghibásodását megértem. Valahol számítottam is rá, hogy bekövetkezik. Nem voltam hozzá kíméletes. Készült vele közel 50.000 kép, a +40 fokban kivittem, a -20 fokban kivittem, és ha már kint volt, használtam is gyakran órákon keresztül. Persze, hogy nem bírta. Itthon van még a régebbi gépem is, egy Kodak C653, de az a nagy hidegben 1-2 kép után fejreáll. A telefon, mint lehetőség, fel se merült.

Hozzáértő ismerőssel nézettem át a Pentaxot. A garanciája úgyis rég lejárt, a Camera kft-ről csak rosszat hallottam, gondoltam, mielőtt lecserélném, vagy a feltenném a vaterára alkatrészként, azért csak vetetek rá egy pillantást. Legnagyobb meglepetésemre az ismerős közölte, hogy a gép javítható, csak elszállt benne egy párezer forintos alkatrész, meg nem ártana neki egy portalanítás sem.

Csak az a baj, pedzegeti ismerősöm, hogy az az alkatrész lassan jön meg, sokáig is tart beszerelni... De ha meglenne a Kraftverk egy bizonyos albumának bakelitlemezes verziója, sokkal gyorsabb lenne minden és nem is kerülne szinte semmibe... Na, így működik a korrupció. Azóta azt a bizonyos Kraftverk albumot cd-n hallgatom, cserébe a megbeszélt időre kezemben is volt a gép, mehettem is volna a csatolt ICS-ket fényképezni a Körúton, ha az akkumulátorokat nem hagyom lemerülni. Lehet, nem is lenne rossz döntés az eneloop?

A számítógéppel meg kellett várni a fizetés napját. Osztottam-szoroztam, a karácsonyi hülyeségeket, mint pl az áruhitel, figyelmen kívül hagytam, és némi kompromisszum megkötése után megvettem az új gépet. A kompromisszum annyi, hogy csak a gép új, minden más maradt a régi, leharcolt és elavult. A monitor lapos CRT, az egér gombjai és a háta fényesre kopva, a billentyűzetről néhány betű már alkoholos filccel lett újraírva, a CapsLockot meg kifeszegettem a helyéről és kidobtam.Az új gép ugyanúgy zúg, mint a régi, csak fekete a ház, nem fehér. Gyorsabb, több hely van, a Gimp és a Photoshop nem fagy le rajta, egyenlőre minden remekül működik. Remélem, ez is kibír egy-két évet.

Az utolsó post a kivilágított UV lett volna. December 14.-én jutottam el a Batthyány térre. Terveim szerint mentem volna máshová is, de gép nélkül nem láttam értelmét, így csak ez a néhány kép készült a Fényvillamosról. Hasonló okokból nem mentem el a két különmenetre sem. 

A Batthyány tér 

Emlékeim szerint meglepően sokan vártuk a villamost. Hideg volt jeges széllel. Ez távol tartotta a vérpistikék nagy részét, de résen kellett lenni, mert a szél könnyen boríthatta az állványt is.

    Mozgó karácsonyfa?

Itt hallottam az emberek részéről a gép másik nevét is : csili-vili. Nem hivatalos, de találó.

Együtállás. Az UV-t többen nézték meg.

A forgalom nem állt meg, sőt az UV is menetrend szerint közlekedett normál díjszabással. Nem kellett rá külön jegy, a sima bérlet megfelelt. Jó húzás volt a BKV részéről, a továbbiakban is lehetne így csinálni.

Forgalmi ICS-k.

Ennyi volt. Akkor még úgy terveztem, hogy lesz karácsonyi vagy szilveszteri post. Úgy mentem innen haza, hogy visszatérek majd, de a fent leírt okok miatt nem ez történt. Majd legközelebb. Idén van az utolsó lehetőség, hiszen 2012-ben világvége! :)

Címkék: budapest ünnep villamos uv batthyány tér ganz ics

süti beállítások módosítása