Kitettem a képtáram linkjét oldalra, nyugodtan rá lehet klikkelni. Úgy tűnik, a fejléc képét, meg a linkajánlót leszámítva, amit hamarosan pótolni fogok, a blog lassan elnyeri végleges formáját.
Itt az ideje az első értelmesebb postnak. Erre a célra a 2010.09.27. - 2010.10.03. között Budapesten tesztelt SZKT-ARC Tr.187 trolit választottam.
Tehát a BKV 2010.09.27. és 2010.10.03. között tesztelte az SZKT-ARC Tr.187-t. Nem ez volt az első Budapestet megjárt szegedi troli. 2008-ban egy Mercedes Citaro Tr.12 is járt a Fővárosban egy hétig. Ebből a típusból összesen 5 fut, míg a Tr.187 (még) egyedi darab.
Én a 2010.09.25-i Nyílt napon találkoztam először a trolival. Szerényen, nejlonkordonnal elkerítve állt a troligarázs sarkában kissé nehezen fotózható helyzetben, ráadásul a felhős, borongós idő se könnyítette meg a helyzetet a folyton a képbe mászkáló gyerekekről már nem is beszélve. Szerencsére néhány jól-rosszul sikerült kép után szinte mindenki odébbállt, így néhány sikerült értékelhető képet összehozni róla.
A Nyílt napot követően a gép a 80A/80 vonalon indult próbázni, bár a bkv.hu szerint mindhárom tengelye "merev, portál rendszerű". ( ez ugye képtelenség, ha így lenne, nem tudna kanyarodni, csak egyenesen előre és hátra mehetne ) Mint minden tesztjárművet, ezt is ingyen lehetett használi. Ráadásul csak SZKT jegykezelővel volt felszerelve, az meg Pesten nem az igazi.
Egyetlen nap tudtam csak kimenni lefotózni, azt is csak késő délután, de megérte. Azt sajnálom csak, hogy esti állványos szűk rekeszes csillagszemű képem nincs róla. Sebaj, +1 ok hogy lemenjek Szegedre, ha időm engedi.
Első bejegyzésnek egyelőre elég ennyi, ezt a postom néhány képpel zárom.
Hogy a telefonosok is jól érezzék magukat és hogy demonstráljam a fényképezőgép és a telefon közt a külömbséget, itt egy kép, ezt mobillal készítettem. Egy K800i volt az elkövető. No comment.
Utolsó kommentek