Nem ezek az első Citarok a BKV vonalain.
Akkora már a felhajtás a nem működő klímák körül, hogy szinte beleremeg a magyar internet. Teszem hozzá, jogosan. Fél év után úgy kiadni a nagy melegbe a buszokat, hogy se klíma, se nyitható ablak... mit mondjak erre? Elkúrták? Nem egy okos húzás, az biztos. Azt meg, hogy korábban éppen a BKV BKK fő-fő vitézydávidja kifogásolta még a VEKE színeiben, hogy nem tökéletes a klíma a buszon, már meg sem említem. Amúgy már másnak is feltűnt, nem csak nekem. Lehet olvasgatni a véleményeket is, az oldalakon lévő hivatkozásokat is. Igazi kis internetes csörte keveredett ki belőle, öröm olvasgatni az ilyet. Na, nem is ez a lényeg. Bokszolják le egymás között, annyira nem érdekel.
Kiballagtam én is, akárcsak többen mások Citarot fotózni. Ismerős-ismerős. Azon gondolkoztam, nem találkoztam-e én már valami hasonlóval? De igen, nem is egyszer. 2008, 2009, 2010, ami biztos, amiről én is tudok. Mi volt a helyzet velük? Volt-e rajtuk nyitható ablak vagy klíma? Kiderül.
2008
Mercedes Citaro Tr12 Szegedről, az első troli nyílt nap sztárja. Az indafotós képtáramban a megfelelő albumban sokkal több kép van róla. Ez csak ízelítő. Nyitható ablak és klíma is volt rajta.
2009
A 12-es villamos pótlását a Volánbusz Citaroi végezték el. Biztosan részt vett benne a JVP-043, a JVP-047 és a JVP-050. Lehet, hogy több is, de csak ezekről van képem.
Nyitható ablak volt rajtuk, klíma viszont nem.
2010
A BKV sztrájk idején a 153-as vonalon ismételten felbukkantak a Volánbuszos Citarok, a JVP-043 és a JVP-049 biztosan. Saját képem erről az alkalomról nincs, mert homályos emlékeim szerint akkoriban valami átkozott betegséggel küzdöttem éppen. Elveimhez hűséges maradok, (miszerint ezen a blogon az összes képet én készítem) úgyhogy linkek következnek. JVP-043 JVP-049 (felülről a 9. kép)
A buszokban ekkor sem volt klíma, de tekintettel arra, hogy a sztrájk januárban volt, ez nem is jelentett akkora problémát.
Utolsó kommentek